Pappa Orthodontics

Introduction

Σιδεράκια Και Χαμόγελο

Σιδεράκια Και Χαμόγελο

Χαμογελάστε και την περίοδο που φοράτε σιδεράκια

Κάποιοι άνθρωποι όταν φοράνε σιδεράκια, δεν νιώθουν άνετα, ντρέπονται να γελάσουν και χρειάζονται κάποιο χρονικό διάστημα να συνηθίσουν αυτή την αλλαγή. Ένας από τους καλύτερους τρόπους να νιώθουν άνετα, είναι η εξάσκηση του χαμόγελου. Επιπλέον καλό είναι να παρθούν τα κατάλληλα μέτρα φροντίδας για τη διατήρηση υγιών δοντιών και ούλων.

Κάντε εξάσκηση

1. Εξασκήστε το χαμόγελό σας. Ο καλύτερος τρόπος για να μην ντρέπεστε να χαμογελάσετε όταν φοράτε σιδεράκια, είναι να κάνετε εξάσκηση μπροστά σε έναν καθρέπτη, καθώς για την κάθε έκφραση στο πρόσωπό μας, ενεργοποιούνται πολλοί μυς • Τεντώστε τις γωνίες του προσώπου σας προς τα έξω, κρατώντας τα χείλη σας κλειστά. Κρατήστε αυτή την έκφραση για 10΄΄ και μετά χαλαρώστε. • Επαναλάβετε το πρώτο τέντωμα, αλλά ανοίξτε τα χείλη σας τόσο ώστε να αποκαλύπτεται η γραμμή μεταξύ της πάνω και της κάτω σειράς των δοντιών. Κρατήστε για 10΄΄ και χαλαρώστε. • Τεντώστε τις γωνίες του στόματός σας ακόμα περισσότερο προς τα έξω, έως οτου αποκαλυφθούν τα δόντια κατά το ήμισυ. Κρατήστε 10΄΄ και χαλαρώστε. • Τεντώστε τις γωνίες όσο περισσότερο γίνεται, αφήνοντας να αποκαλυφθούν όλα τα δόντια. Κρατήστε για 10΄΄ και χαλαρώστε.

2. Αναπτύξτε ένα πιο φυσικό χαμόγελο. Αφού έχετε αρχίσει να κάνετε εξάσκηση με τους μυς του προσώπου σας, το επόμενο βήμα είναι ένα πιο φυσικό χαμόγελο το οποίο θα αποπνέει αυτοπεποίθηση. Ένας τρόπος για να επιτευχθεί αυτό είναι να ενεργοποιήσετε και να τονίσετε επιπλέον μυς του προσώπου. • Δημιουργήστε ένα κύκλο με τα χείλη σας κρατώντας τα ενωμένα και φυσώντας τα προς τα έξω,ενώ παράλληλα ρουφάτε τα μάγουλά σας προς τα μέσα • Κρατώντας έτσι σφιχτά, προσπαθήστε παράλληλα να τεντώσετε τις γωνίες του στόματός σας προς τα έξω, σχηματίζοντας ένα χαμόγελο. • Διατηρήστε αυτή την έκφραση μέχρι τη στιγμή που θα νιώσετε τους μυς σας να αρχίζουν να κουράζονται. Μετά χαλαρώστε. • Μην επαναλάβετε αυτή την άσκηση περισσότερο από μια φορά τη μέρα, καθώς το υπερβολικό τεντωμα των μυών μπορεί να προκαλέσει μυϊκή καταπόνηση. Με τον χρόνο, αυτό το τέντωμα θα βοηθήσει το χαμόγελό σας να φαίνεται πιο φυσικό και λαμπερό

3. Αυξήστε την ευελιξία και τον έλεγχο. Αφού εξασκηθείτε στο τέντωμα και στην τόνωση των μυών του προσώπου σας, καλό είναι να δουλέψετε και τον έλεγχο του χαμόγελού σας, δουλεύοντας και άλλους μυς του προσώπου σας. • Τεντώστε τις γωνίες του στόματός σας προς τα έξω όσο περισσότερο μπορείτε, διατηρώντας τα χείλη σας κλειστά • Διατηρώντας αυτή την έκφραση, προσπαθήστε να κουνήσετε τη μύτη σας μέχρι να νιώσετε τους μυς στα μάγουλά σας να αρχίζουν να ζορίζονται. • Κρατήστε για 5΄΄ και μετά χαλαρώστε. Επαναλάβετε αυτή την άσκηση εως 10 φορές ημερησίως, για να μπορέσετε να αποκτήσετε έλεγχο στους μυς του προσώπου.

Γελάστε με τα μάτια

1. Γελάστε μέχρι να μικρύνουν τα μάτια σας. Οι ψυχολόγοι έχουν ανακαλύψει οτι σε όλα τα ειλικρινή χαμόγελα συμμετέχουν οι μυες των ματιών. Κάποιοι το αποκαλούν «το χαμόγελο Ντουσέν», η έκφραση κατά την οποία δημιουργούνται ζάρες στο λεγόμενο «πόδι της χήνας» και τα μάτια μικραίνουν καθώς διευρύνεται το χαμόγελο. Είναι ένας μηχανισμός που ενεργοποιείται ασυναίσθητα αλλά με εξάσκηση μπορείτε να μάθετε να γελάτε με τα μάτια, με φυσικό και ειλικρινή τρόπο.

2. Αντιγράψτε το χαμόγελο Ντουσέν από φωτογραφίες άλλων ανθρώπων που έχουν αυτή την έκφραση.

3. Πειραματιστείτε με ρόλους. Έρευνα αποδεικνύει οτι κάποιοι άνθρωποι είναι σε θέση να πετύχουν το χαμόγελο Ντουσέν όταν φαντάζονται ή θυμούνται συγκεκριμένα γεγονότα ή σενάρια που τους προκαλούν ευτυχία, όπως κωμικές καταστάσεις με φίλους ή η επίτευξη κάποιου στόχου.

Καλλιεργήστε την αυτοεκτίμησή σας

1. Εστιάστε στα δυνατά σας σημεία. Κάποιοι ερευνητές έχουν διαπιστώσει οτι η ενεργή σκέψη γύρω από τα δύνατά μας σημεία και τα θετικά χαρακτηριστικά μας, μας βοηθάει στην καλλιέργεια μιας δυνατότερης αυτοεκτίμησης. Έχοντας λοιπόν μια πιο ισχυρή αίσθηση του ποιοι είμαστε, μας βοηθάει να νιώσουμε άνετα με τα νεα μας σιδεράκια.

2. Προσπαθήστε να επαναλάβετε θετικές δηλώσεις. Κάνοντας μια ή περισσότερες καθημερινές δηλώσεις, νιώθετε πιο δυνατοί και σίγουροι για τον εαυτό σας.

3. Προκαλέστε τις αρνητικές σας σκέψεις. Είναι κάτι συνηθισμένο στη ζωή όλων μας να κάνουμε αρνητικές σκέψεις, να αυτοκρινόμαστε και να αυτοαμφισβητούμε την εικόνα μας. Σε αυτές τις περιόδους είναι σημαντικό να θυμάστε οτι οι σκέψεις σας δεν αντικατοπτρίζουν το ποιοι είστε πραγματικά. Να θυμάστε οτι τα σιδεράκια θα τα φοράτε για πολύ μικρό χρονικό διάστημα και το αποτέλεσμα, το αψεγάδιαστο χαμόγελο θα σας μείνει για πάντα.

Φροντίστε το χαμόγελό σας

1. Αγοράστε το κατάλληλο οδοντικό νήμα. Κάποιοι άνθρωποι κατά την περίοδο που φοράνε σιδεράκια, νιώθουν άβολα να χαμογελάσουν από φόβο μήπως έχει κολλήσει κάποιο υπόλειμμα τροφής ανάμεσα στα δόντια ή στα σιδεράκια. Η χρήση του νήματος και η τακτική φροντίδα των δοντιών, βοηθάνε στην εξάλειψη αυτής της φοβίας. Στην αγορά κυκλοφορούν ειδικά οδοντικά νήματα για την περίοδο που φοράτε σιδεράκια, στα οποία η μια άκρη είναι άκαμπτη έτσι ώστε να μπορεί να περνάει στην περιοχή ανάμεσα στα ούλα και τα σιδεράκια.

2. Βουρτσίστε τα δόντια σας. Είναι σημαντικό να βουρτσίζετε τα δόντια σας τουλάχιστον 2 φορές τη μέρα. Πολλοί οδοντιάτροι συνιστούν κατά την περίοδο που φοράμε σιδεράκια, να βουρτσίζουμε τα δόντια μας μετά από κάθε γεύμα. Μπορείτε επιπλέον να προμηθευτείτε από το εμπόριο, ειδικές οδοντόβουρτσες για δόντια με σιδεράκια, τα οποία χωράνε μεταξύ των δοντιών και του καλωδίου .

3. Χρησιμοποιήστε στοματικό διάλυμα μετά από κάθε γεύμα. Το στοματικό διάλυμα μπορεί να βοηθήσει να καλύψετε τη δυσάρεστη αναπνοή καθώς και να απομακρύνετε επιβλαβή βακτήρια που προκαλούν τις δυσάρεστες οσμές. Αν μπορείτε, μην ξεπλύνετε με νερό το στόμα σας μετά την πλύση με το στοματικό διάλυμα. Με αυτό τον τρόπο θα παρατείνετε τη διαδικασία απομάκρυνσης των βακτηρίων.

4. Περιορίστε τις σκληρές τροφές. Εκτός του οτι μπορεί να ραγίσουν τα δόντια σας, υπάρχει ο κίνδυνος να κόψουν το σύρμα.

5. Αποφύγετε τα λαστιχωτα και τραγανά τρόφιμα όπως τα ποπ κορν και οι καραμέλες τα οποία μπορεί να κολλήσουν στα σιδεράκια.

6. Κόψτε τελείως τις καραμέλες και τα γλυκά. Είναι γνωστό οτι τα ζαχαρούχα τρόφιμα προκαλούν όξινο περιβάλλον για τα δόντια και αυτό συνεπάγεται δυσάρεστη αναπνοή, απασβέστωση των δοντιών και σε προχωρημένο στάδιο, τερηδόνα. Επίσης μπορεί να καταστρέψουν τα σιδεράκια.

Να έχετε πάντα στο μυαλό σας ότι η ορθοδοντική θεραπεία είναι μια αισθητική παρέμβαση που δείχνει ότι επενδύετε στο μέλλον και περιποιείστε τον εαυτό σας. Το να περιποιείται κανείς τον εαυτό του και να νοιάζεται και για την αισθητική του είναι σημάδι υγείας.